Warto wiedzieć

EMS to najszybszy sposób na uzyskanie pożądanego rezultatu, jeśli chodzi o sprawność fizyczną.
Tylko 20 minut treningu EMS to 2h treningu o wysokiej intensywnosci na siłowni.
To to Oblicz!
Nie chodzi tylko o ciało marzeń. Udowodniono, że EMS zmniejsza ból pleców, przyspiesza utratę tłuszczu i masy ciała, redukuje cellulit, a nawet wzmacnia układ odpornościowy.
Zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe?
Sprawdź to!
Każdy impuls nadawany jest z inną częstotliwością dobraną do odpowiedniej grupy mięśniowej. Impulsy wytwarzane podczas treningu mają takie parametry, jak impulsy generowane przez ludzki mózg, więc są całkowicie nieszkodliwe, bezpieczne dla zdrowia oraz najważniejsze są bezbolesne.

Przebieg treningu

1 Przebieg
Pierwsza część twojej sesji zapoznawczej będzie krótkim omówieniem twoich kluczowych celów. Twój trener skorzysta z tego, aby dostosować trening do twoich potrzeb. Przed treningiem przebierzesz się w przylegającą bieliznę, która zapewnia podszewkę, na której zostanie umieszczony kombinezon z elektrodami. Trening potrwa około 20 minut. Zastosowane ćwiczenia będą się różnić w zależności od osoby. Trener stopniowo dopasuje intensywność treningu do poziomu, na którym czujesz się komfortowo. Po intensywnym treningu nastąpi część relaksacyjna, rozluźniająca mięśnie.
2 Przebieg
Jeśli cierpisz na ból pleców, barków lub kolan i nie jesteś w stanie wykonywać konwencjonalnych ćwiczeń, trening EMS może pomóc ci zdobyć siłę, a tym samym zapobiec przyszłym kontuzją. W takim przypadku trening zawiera tylko proste ruchy i nie wymaga żadnych obciążeń, aby zapewnić minimalny wpływ na stawy. EMS poprawia regenerację urazów, a także rehabilitację i można go wykonać w połączeniu z konwencjonalną fizykoterapią.

Zalety EMS

Odchudzanie

Odchudzanie

Spalaj do 1000 kalorii w sesji. 2 sesje tygodniowo dają trwałe rezultaty, szybciej.

Czas

Czas

Jeden 20 minutowy trening to 2 godzin spędzone na siłowni.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Trening nie obciąża stawów, dlatego idealnie nadaje się dla osób starszych i sportowców po kontuzjach.

Broń w walce z cellulitem

Broń w walce z cellulitem

Efekty można zauważyć już po paru treningach.

Rehabilitacja

Rehabilitacja

Silniejsze mięśnie stanowią lepsze oparcie dla kręgosłupa zmniejszając ucisk na nerwy, a dolegliwości bólowe słabną.

Lepsze samopoczucie

Lepsze samopoczucie

Zmniejsz poziom stresu, zwiększając poziom hormonu szczęścia.

„Cierpliwość, wytrwałość i pot tworzą niepokonaną kombinację sukcesu.”

 

Napoleon Hill